Inget läkarsamtal idag...

...det blir imorrn o då har världens-bästa-och-upptagnaste-sjuksköterska loovat att göra allt hon kan för att vara med på samtalet...

Men jag vågar inte tro på det förrän det händer...

Har precis tagit vb 15 mg oxascand, ont i huvudet som faaaan. Borde be om en huvudvärks tablett oxå...suck.

Annars händer inte så mycket här på avd. Lugnt hitills, skönt.

Och NEJ jag har inte duschat ännu. Jag orkar inte bry mig, ja bara orkar inte...

Nää faan va sugen jag e på godis (ovanligt va)
Och cola zero
No money....som tur e.

Funderar på om jag ska ta o titta klart på filmen Aladdin, som jag inte gjorde igår...
Men som sagt HUVUDVÄÄÄÄÄÄÄÄÄRK...

JAAAO


Älskar denna bild på min bääbis - det e solstålar som lyser på henne.
Saknar henne så, men jag vet att hon har d bra hos gudmor Marie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0