Iiiiihaaaa!!!



Jepp jag e vaken! Har faktiskt varit vaken sen ca 3.10 (hade dock önskat att jag kunnat sova längre men men).

Sitter o dricker kaffe, mums.
Jag kanske kryper ner i sängen en stund lite senare, vi får väl se!!!

Hursomhelst. Kollat in Kändisnytt på msn.se o nu har en tidning toppat de 100 sexigaste kvinnorna i världen!

Gissa vem som kom på 17 plats?


PRECIS - min Britney!!!

Men det var även kul att svenskan Malin Åkerman hamnade på en 4:eplats!



Vill ni se hela listan hittar ni den HÄR!

Ja klockan e nu 4.25...Kan ju stolt berätta då att jag gjorde som jag skrev igår o gick o la mig. Jag tog mina 20 mediciner tillsammans med nattmedicinerna och jag lyckades somna på det UTAN theralen - mycket därför jag vaknade så tidigt. Av theralen kan jag sova i 3 dygn typ... Fast jag hade gärna sovit nån timme till...
Jag tror jag somnade runt 22.15-22.30 tiden igår och vaknade ca 3.15 imorse (av en väldigt kelig o mammigt födelsedagsban)- vilket betyder ca 5 timmars sömn...hmm inte mycket för mig iaf...Aja. Tar väl igen det inatt förhoppningsvis!!!

Nu fick jag lust att ringa till Marie - "GODMORGON GODMORGON HÖR FÅGLAR SJUNGA GLATT GOD MORGON GOD MORGON I KÖÖÖÖR"
Hon ringde ju o väckte mig ap tidigt med den sången en gång, fast iofs då var kl ca 7.30, så nej jag ska inte vara så elak, hihi!!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag nog ta o diska upp efter igår. Ja jag var verkligen så trött att jag inte gjorde det...

Sen kryper jag nog ner med datorn o spelar lite games en stund.

Puss o Kram på er<333


Som sagt - ett väldigt keligt & mammigt födelsedagsbarn<333

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Jag har 2 propavan, 2 zopiklon, theralen om ja vill ta... men ja tar typ 4 propavan, men inte biter det på mig... suck

2009-05-21 @ 07:33:48
URL: http://anglabarnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0