Holy Cow!!!

Vilken lördag OCH söndag...

I lördags var jag ju som sagt hemma hos Marie, vi åt gott o drack gått. Gick därifrån vid starx efter 00.00... Ja sen så bytte jag om snabbt hemma o gick en sväng på Alby Puben där Tina och hennes dotter Angelica var.... Kom hem ca strax före 03...

Iomd (i och med det) vaknade jag inte förrän vid 13 idag. PAAAANIK! Men jag hann duscha, äta frukost, fixa mig lite osv. Sen bar det av till Skärholmen där jag skulle träffa killen!

Det blev en liten kort träff ca 45 minuter, men jag kände att jag tyckte han var väldigt trevlig och mysig. Och han frågade mig och jag svarade ärligt. Jag frågade honom även om jag har skrämt honom med hur min bakgrund ser ut...och lite vad nutiden ser ut oxå, men han sa att han tyckte jag förklarade bra osv. Så jag tror inte jag skrämde honom, hihi.
Vi ska träffas på onsdag igen, då ska vi äta nån enkel middag hemma hos mig... Så trevligt, och han är verkligen jätte gullig!!
(Fick tom en liten puss på kinden innan vi skildes, hihi)


Ja sen idag skulle jag ju till Marie o lämna tillbaka busskortet jag lånat av henne o då satt hon och Anso ute på gården o grillade...så jag fick smaka lite mat - och KAFFE, vilket jag inte fått i mig ännu...

Sen följde vi med Anso hem för att träffa hennes lilla bäbis Rikita (hon har fått en hundvalp) och guuud så sött d lilla livet var. Sen tittade vi på film där. Sen följde jag med Marie hem bara för att jag skulle få en dator mus (ha ha va roligt d där lät) till min laptop.

Kom hem strax före 21...och  sen dess har jag tittat på filmen "CLICK" som antingen slutar snart hoppas jag. E sjukt trött.

Menmen har varit en händelserik och rolig helg...

Men nu e jag trött...

Imoron ny vecka, nya utmaningar - and I like it!

Säger Godnatt nu

Puss puss på er<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0