Hemma och utskriven :D

Japp, har faktiskt varit hemma ett tag. Kom väl hem vid 12 tiden...

O vad har jag gjort då...

Pratat med mammsen, pratat med Marie, suttit o häckat framför datorn... OCH:

Beställt detta: ALLT FÖR 246 kr!!!!!!!








Jepp jag erkänner JAG E EN SHOPPOHOLIC...
Men d har ju världens rea på ellos just nu, trosor o bh behöver jag faktiskt.
Och den gråa gardin längden ska sitta i köksfönstret, o de rosa i sovrummet!!!

JAG E DUM MEN INTE SÅ DUM FÖR ISF SKULLE JAG INTE INSE ATT JAG E DUM!

Ska hämta skruttan sen oxå när Marie kommer hem...saknar henne så. Kan inte förstå att imorrn fyller hon 1 år!!! Min lilla bäääbis som inte e så liten längre men som ALLTID kommer vara min bäääbis, hihi!


KL 17 kommer min godeman, det ska bli kul...eller...nää skit läskigt, men ett måste o ett bra sådant!!!
(Even if it hurts...)

Puss på er<333



Ser ni vad jag ser??? Ahhh paniiik! (Botox nästa?)


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Hej, vem är du? Varför har du vart inlagd? kram

2009-05-20 @ 14:30:42
URL: http://anglabarnet.blogspot.com/
Postat av: Sophia

Såå söta trosor! Men jag är sur på Ellos så jag tänker inte beställa därifrån på ett bra tag...beställde nya adidas mjukisar för 6 veckor sen å dom har ännu inte kommit, sjukt störande. Haha, känner igen det där med rynkorna..men va faan man kan ju inte spruta in botox innan man fyllt 30 ;) Kram

2009-05-20 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0