Hemma hos Mariiiie!!!

Det blir grillning ändå fast inne. Vin ska vi dricka till oxå...

Imorrn ska jag träffa en kille i Skärholmen, ska bli trevligt men lite pirrigt e det, hihi.

Vad passar då bättre än en eftermiddag o kväll med sin tjej kompis!!!
Hursomhelst jag e glad. Det känns som om mitt liv börjar röra sig åt rätt håll faktiskt.

SÄG JA TILL LIVET!!!!

Just nu e jag jätte glad. Känner mig lycklig, och jag ska tillåta mig vara det oxå, även om det bara varar för en kort stund.

Puss på er!

OCH MARIE THANK U MY FRIEND FOR BEING THERE FOR ME. YOU ARE THE BEST FRIEND EVER!!!! HA HA D VART LITE SVENGELSKA O JAG HAR BARA DRUCKIT VATTEN O KAFFE. NÄMEN JAG MENAR D VERKLIGEN GUMMAN. DU E BÄÄÄÄST! KRAMIS TILL DIG FRÅN DIN DATOR - HE HE HE!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack min älskade Rebecka. Du är för go du. Det kommer gå jätte bra på daten imorgon. Bara du inser att du är gullig och en bra intressant människa som andra vill lyssna på.



Kram

Marie

2009-05-23 @ 17:04:10
Postat av: Ing-Marie

Hej Becka! Hoppas du o Marie får det trevligt ikväll med grillning o vin :D Jag skrev en rad till dig på "mulligt är gulligt" också. Lycka till på daten imorgon, det blir säkert toppen!!!

Kram

Ing-Marie

2009-05-23 @ 17:10:09
Postat av: Andrea

Hej Snuttan!



Kikade in snabbare än du trott va?! ;)



Är helt säker på att det kommer gå toppen för dig imorgon! :)

Håller tummen och sen vill jag höra ALLT!!!



Tänkte på det du skrev om konserten. Tyvärr är det lite långt ut till Tystberga, där Bälinge kyrka ligger inte går det några bussar dit på helgen heller. :(



Vi måste höras av snart på telefon!

Så mycket att prata om, tror jag, det känns så.

Fick du igång det vi höll på med sist? Tyckte jag läste något om det på F-book?



Många kramar o puss på pannan till min saknade och älskade vän!

2009-05-23 @ 22:43:01
URL: http://wordpress.com/ienannandel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0