Hello Sweden!!!



Vilken uuunderbar morgon...eller inte. Det regnar ju för i helvete...grrrrr.

Ja jag kom hem igår vid 20 tiden. Började fixa i sovrummet på en gång, spikade tom upp lampor+tavlor fast kl var ca 21.15 (men vadå det var ju fredag)...
Tapeterna är riktigt fina, jag e super duper nöjd. Men allt e inte klart ännu...Ska sätta upp gardiner och plocka fram allt annat som var i sovrummet...
Men d e ingen brådska...

Vaknade 7.50 när mobil alarmet gick igång. Marie skulle ringa o väcka mig kl 8 men d har hon inte gjort, hon sover nog sin skönhetssömn hihi. Ska väl ta o ringa henne vid 9 för planen idag var följande:

Kl 10 skulle vi gå till Systemet i Hallunda
Sen senare idag skulle(ska?) vi grilla, Ing-Marie kommer oxå...
Men nu vet jag inte alls hur d blir med detta, jag menar det regnar ju....
Fast nu kollade jag på VÄDRET och det ska bli 15 grader o lite sol kl 14 idag, så vi får väl se...
ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE<3

Bilder på sovrummet kommer så småningom... får se om jag hinner föra över några today...?

Nova verkar iaf tycka d e skönt att vara hemma igen o det tycker nog lilla Tigris o Maries stackars blommor oxå, som Nova åt upp...fy skäms på henne...

Har glömt att säga det men Nova har nu fått ett efternamn, det var Marie som kom på det, riktigt bra, för hon gjorde verkligen skäl för det hemma hos Marie den första dagen...

NOVA von FRÄSEN

HIHIHI

Aja, jag ska dricka upp mitt kaffe nu, kanske fixa lite till i sovrummet så jag kan ta kort o sen visa för er...

Men ni får ha en uuunderbar dag allihopa...

Puss & Kram<3


mee right now...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej vännen! :)



Hur är det med dig?

Har du hunnit med något i sovrummet idag?



Här har det varit fullt upp sen vi kom hem.

Men du o jag måste få tid att greja med datorn ju, eller har det löst sig?



Många kramar

2009-05-09 @ 17:11:42
URL: http://ienannandel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0