Hejsan svejsan!!!!



Hur e läget?

Ja själv e jag vaken!!! Fast d tog en stund igår innan jag lyckades somna, var nog för att jag inte tog theralen. Blev faktiskt väckt av Nova vid 3 tiden o tänkte då gå upp, men ja, jag lyckades sova tills kl 6 iaf...

Idag kommer BoBy o ska installera nån grej vid propp skåpet...(det ska bli nytt nätverk o bla bla bla i hela botkyrka så småningom) De ska komma nångång mellan kl 8-17.00 och de kommer behöva komma o gå i omgångar... Suuuck.

Sen så nämnde jag det alrig igår men det är så att min mormor är väldigt dålig.
Jag pratade med henne i förrgår o hon berättade att hon hade ont på nedre delen av ryggen osv. Igår hade hon ringt mamma o varit jätte förvirrad o sagt att hon INTE ALLS hade pratat med mig osv.
Så jag o mamma kom överens om att hon måste till en doktor.
Hon har så ont att hon knappt kan röra sig.

Så mamma ska ringa vårdcentralen nu på morgonen, och försöka få en tid, det går ju att fixa så att nån läkare kan komma hem till henne...
Oavsett har jag då lovat att jag ska vara med henne. Om nån kommer hem till henne eller om hon ska GÅ till vc....
Usch stackars lilla mormor. Man blir orolig såklart...


Ja till nåt annat då. Sitter nu o dricker min andra kopp kaffe på mindre en 30 minuter ha ha. Ja jag har nog kaffe brist, har aldrig varit såhär gott tror jag. Jag fick ju lite kaffe igår på gården av snälla Anso o hennes son Lucas som så duktigt gick upp o gjorde kaffe till mig, så snällt...
Men ja, jag e ju van att dricka minst 2-3 kopppar iaf. Och när jag kom hem, vid 21, var d nog inte så smart om jag skulle göra kaffe då...
Nämen d e mums iaf.

Orkade inte ta bort sminket igår kväll heller. O det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Kläder ÖVER HELA sovrummet. Och en diskho som e ÖVERFULL...
Ja så d e väl bara att sätta fart...

Jag hoppas att BoBy blir klara fort, och framför allt hoppas jag att det kommer gå bra med min lilla mormor...

Vad ska Ni göra idag då?

Puss o Kram på er som vanligt iaf<3


Som sagt tog inte bort sminket igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0