Hej hopp!



Yees jag e vaken! Vaknade snällt när mobil klockan ringde 8.30. Det beror helt klart på att jag lyckades somna UTAN theralen igår.

Sitter o dricker 1:a koppen kaffe - mmmmmums!

Ja, det ser ut att vara piss väder idag oxå. Planen var att vi ska grilla senare idag men det ser inte så lovande ut. MEN Marie har ju en elgrill, får försöka övertala henne iaf kanske, hihi. Då kan man ju sitta inne och ÄNDÅ grilla!!
Aja vi får se.

Annars blir d väl en tråk dag hemma igen då...
Borde verkligen gå ut ändå - ta en promenad eller va fan som helst så jag inte bara sitter här hemma...
Men d känns ju inte så lockande, speciellt eftersom jag inte äger några kläder för blött väder...
Jag ska kolla in väderleken nu, det kanske blir finare till senare idag?!!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar...



PÖSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0