Hej å håå lingon tå!!!

Höhöhö.

Ja om 20 minuter ska jag gå ner till tvättis igen...herre guuud säger jag bara.

Det ser ut som om jag håller på att flytta, jag har släpat runt alla möbler så de står lite här o var...Jag har både sopat OCH dammsugit på balkongen - BEHÖVDES!!!

Allt är i tvättmaskinerna förutom de kläder jag ska ta med mig nu när jag går ner + den sista mattan... Yep.

Sen så funderar jag lite på om jag ska byta mattor, ha den lila i vardagsrummet o den rosarandiga på balkongen? Och sen tror jag jag kommer ta mitt gamla TV bord o sätta på ballen, och ha det jag hade där innan i vardagsrummet istället...hmmm.
Ja jag har inte bestämt mig ännu...men vi får se.
Det e kul att ändra lite med de saker man har, man MÅSTE inte KÖPA nytt för att få lite ändring i hemmet, he he he(även fast jag skulle vilja)

Hursomhelst, jag e kär. Påväg hem från tvättstugan gick jag inom affären för att köpa dricka o då blev jag sååå sugen på isglass (fast jag brukar HATA det), och så hittade jag de här:




Testade svartvinbärssmaken - muuums.

17 spänn för 10 st, DET ÄR JAG VÄRD IDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0