Handlat...

Gick till Maxi strax efter 8.00. Kom väl hem kanske 8.45 eller nått - helt dy blöt. Jag insåg inte förrän jag kom ut att det spö regnade...suck. Men men jag gjorde d. O så när jag skulle betala (hade räknat ut på ett ungefär att allt skulle bli lite drygt 400 kr) så säger kassörskan när hon tittar på mina 100-lappar "Har du tvättat den här"? Ehh, va nää säger jag... Hon vänder o vrider på den o så säger hon "Vi brukar inte ta emot sånna här" "Eh jaha men jag har hämtat den från bankomaten" säger jag då... Och då så stoppar hon in den... Puuuhh. Tack gode gud...

Förstår inte vad hon menade. Jag såg INGEN skillnad på den 100-lappen alls, men hon kanske var morgon trött...tur iaf att jag fick handla för den, annars hade allt gått åt skogen...

Aja.

Tvättstuga kl 11.

Om 1 timme o 20 minuter.

Ska väl så småningom börja packa ner tvätten så  jag har d gjort...
USCH för att behöva gå ut i detta PISS VÄDER FLERA GGR IGEN!!!!

Aja

Nu ska jag ta ett glas cola light o röka en cigg...

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0