Goodmorning boys and girls...

Helt otroligt. Vi gick o la oss kl 22.00 igår, och jag tänkte att jag kommer ju aaaaldrig lyckas somna såå tidigt, Så jag spelade lite Super Mario men efter kanske 20 minuter kände jag hur trött jag var så jag la i från mig det o la mig på mage - sen minns jag inte mer...

Guuud va skööönt det var. Och ja jag e redan vaken nu, Marie väckte mig kl 7 med sång he he he. 

Ja så idag har jag bestämt att jag går ner till mig vid 13 tiden o kollar läget. Hör med "gubbarna" när de kommer vara klara osv... Och sen e jag ju lite nyfiken oxå på att få se mitt NYA SOVRUM, he he säger nya men det kommer nog kännas som det...

Japp, annars har jag inga speciella planer för idag. E de klara sen i eftermiddag/kväll så flyttar väl jag o Nova hem igen, och då blir d lite roligare blogg inlägg med bilder o så :D

Nu ska jag ta o dricka upp mitt kaffe!!

Bye bye darlings<3

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Vad kul att du får nytt fint sovrum:) Själv har jag fått en ny soffa, bord och sängar. Superskönt:))) Min gamla soffa höll på att ramla isär...

Ha det bra gumman!

Kram

2009-05-08 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0