Det är sol ute!!!



Är ni vakna? Det e iaf jag tralla la la laaaa, höhöhöhö!

Jag satte klockan på strax efter 9. Varför det på en lördag kanske ni undrar? Jo för jag VILL komma upp på morgonen, jag älskar morgonen!!!
Har inte lyckats så bra med det den senaste tiden så det var dags nu!

Så vad händer idag då...ja, jag ska bara softa lite nu här på morgon kvisten, sen ska jag ta o ringa Marie o höra om vi ska ta en prommis till stranden?? Det verkar ju vara väldigt fint väder ute oxå...(därav rubriken)

Sen hoppas hoppas hoppas jag hon vill se filmen med mig...ska tjata sönder henne annars he he he...

Hursomhelst, sitter i mammas morgonrock och dricker första koppen kaffe- mmm!

Inatt tror jag att jag drömde att det bara var ett par dagar kvar tills jag ska få pengar...synd att d inte var en sann dröm :(
Jag e lite nervös för igår gick nästan allt mitt tvättmedel+sköljmedel så jag måste köpa nytt nu på måndag. Sen behöver jag nog köpa torrfoder till madame oxå...ca 120 spänn bara där, och jag har ju bara 200 kr att spendera nästa vecka...
Det e ju nämligen hela 2 veckor och 3 dagar kvar tills jag får money money money...

Tajt som fan lär det bli...Aja i will survive, I hope, he he he.

Nää nu ska jag dicka upp kaffet, titta hur många grader d ska bli så man kan bestämma vilka kläder man ska ha...

VAD SKA NI GÖRA IDAG VÄNNER?
Skriv jätte gärna o berätta!


Ha det så bra, och le mot en främling idag - det kan göra dennes dag och även du mår bättre, hihi.

Kramar<333


(nyvaken...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0