Blaj blaj...

Hade dunder trevligt igår. Och jag måste vara ett UFO för jag lyckades med koststycket att bli solbränd på axlarna(aj aj aj när jag skulle sova)

Kom hem efter 20 nångång o var så frysen o kall så jag tog ett varmt bad o drack en vaarm kopp te. Sen bytte jag på sängen.

Sen tittade jag på CSI.

Efter det gick jag o la mig o spelade dator spel föör länge så jag vaknade kl 12, bra gjort - not.

Aja planen idag e att jag ska ta med mig min laptop hem till Marie o så ska Anso komma. Vi ska äta middag där och sen titta på filmen jag tjatat så mycket om, he he he.

Ska bli trevligt.

Nu måste jag dricka mer kaffe så jag kan bli människa igen o inget UFO!!

Aja, puss på er!



Tänk om man hade denna hylla hemma, tur att jag inte har det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0