Bilder...

Sovrummet förut!




SOVRUMMET NU!!!


Lite fler bilder bara för att...


Jag ca 4-5 år i Norge med nån släktings bäbis...


Jag 5 år med vattkoppor som mamma försökt dölja med coverstick...


Jag 6 år...


Jag 9 år...



I Norge, ca 18-19 år...


Mormor o jag i onsdags...

Förövrigt har jag haft en super mysig o trevlig dag, eftermiddag o kväll
God mat, gott o dricka, o väldigt trevligt umgänge.
Tack snälla Marie och Anso för allt<3

Nu ligger jag i soffan med "Se upp för dårarna" på teven men jag funderar på att gå o lägga mig strax, e sååå trött...

Men vi får se...

BYE BYE<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det blev ju verkligen ett lyft för sovrummet! :) Kanon blev det!!!



Sen är det ju riktigt kul att se bilder på dig som liten! :)

KRAMAR I MASSOR

2009-05-10 @ 09:50:51
URL: http://ienannandel.wordpress.com/
Postat av: Marie

Hej Rebecka!

Ditt sovrum vart jättefint. Och du blir bara vackrare för varje år som går.



Kram från Marie och Tigris

2009-05-10 @ 11:49:56
Postat av: JosefinEmilie

Vad fint sovrummet blev :)

2009-05-10 @ 22:54:21
URL: http://regnblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0