Back at the Mental Hospital...

Va läskigt det låter när man säger så... men d e ju delvis d, asså ett mental sjukhus...

Aja.

Åt middag när jag kom hit, typ 4 tuggor, maten SUCKS BIG TIME!!!

Sen så har jag fixat så nu funkar min webcam OCH jag kan föra över filer från mobilen till datorn o tvärtom.
So I am happy...

Det blev aldrig nån dusch hemma. Hann inte d, för d tog sån tid att måla naglarna, he he he...ja jag kan ju erkänna att det säkert beror på att jag typ aldrig brukar göra det men nu ha jag gjort det i nån månad och det e för att det e det enda sättet för mig att INTE BITA på naglarna. Det blir lixom lite "nä-nu-har-jag-fina-naglar-så-jag-ska-inte-bita-av-de". Det funkar för mig i alla fall.

Så, jag skka väl tviiinga mig själv in i the shower...Pust o suck. Men d e skönt när d e gjort...

Imorrn vid denna tid e jag en friiiiiiii kvinna...eller nått sånt.

Skriv gärna o berätta vad Ni gör, hur d går för er, tips på bra bloggar eller VADSOMHELST!!!
Skulle bli JÄTTE GLAD!


Puss o Kramen


Från en crazzzyyyy o fräknig Becka...


Just d här kommer 3 bilder från min ångest-och-disossiations-promenad i förrgår...


Hittade en fontän vid sidan av sjukhuset, d var fint...


Detta e då Flemingsberg i solnedgång, detta ser man en bit till vänster om huvudentrén...



Det tog emot men jag gick tillbaka till avdelningen efter att ha varit ute o gått i ca 1 timme.
(Fråga mig inte var, förutom denna sträcka då som jag har bild bevis på - disossiation=självskada - remember??!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0