Avdelning M78

Ja inlägget under detta skrev jag asså igår natt vid 01 tiden, men som jag skrev var jag riktigt påverkad (full) av alla mediciner så jag glömde publicera skiten...

Aja.

Nu har jag fått komma till "min" avdelning. Har dock inte samma rum som jag brukar ha, men den här gången tänker jag inte tjata o gnälla - "jag viiill byyyyta". Nää. För jag ska inte vara här så länge, känns d som...

Hur jag mår då?

Ja just nu e jag ganska avtrubbad av alla medsen igår, allt känns lixom luddigt.
Ångesten finns där inne i bröstet men den har inte tagit överhanden ännu...
Bara en tidsfråga kanske...

Aja, jag väntar på att få prata med doktor Å. Ska bli kul att höra vad hon har å säga...eller inte.

Jag borde verkligen hoppa in i duschen men jag oooooooorkar inte...
Blää.

Väntar tills jag har haft samtal...


Ser ni hur drogad ja ser ut??

Nää nu ska jag ta o fortsätta göra NADA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0