Ändrade planer...

Jo vi ska gå till stranden men sen:

Ska vi gå till Maxi och sen:

SKA VI GRILLA!!!! Yeaaahyy

Det tackar man ju aldrig nej till, he he. Mysigt. Vi kommer bli en hel del peroner. Ska bli jätte kul och när jag tänker efter så sitter jag nog hellre ute o grillar med kompisar än att sitta inne o titta på en film när det e så här fint väder.
19-20 grader ska det bli ute....

Sa d till Marie att vi kan spara filmen till en regning dag istället...

Ska möta Marie 11.45.

HERREGUD va jag kommer få motion...
Men det e bara bra (och skönt), ska ju väga mig på måndag igen. Har inga stora förhoppningar på minus men kanske några små...men vi får se. Jag tycker ändå att jag har skött kosten hyfsat denna vecka... Förutom i början då jag slant lite men det e smällar man får ta, jag e ju som sagt var inte STENHÅRD mot mig själv den här gången...och jag tror det e bra!


Ja ja...Nu ska jag ta  borsta tänderna...

Och diska undan lite innan jag ska möta Marie.

Puss på er igen kära läsare, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0