1 maj 2009

Först vill jag verkligen tacka er som kommenterat och förstod varför jag blev upprörd av den kommentaren jag fick, det värmer väldigt mycket så TACK till er <3


1 maj idag då!!!
Shit asså, maj, nu e det vår!!!
Vart tar tiden vägen? Skulle vilja skriva en stor skylt och lägga upp på himlen:

STOPP, STANNA TIDEN - JAG HINNER INTE MED!

Aja, idag har jag tvättstugan kl 14-18.00
Och nu har jag äääntligen bestämt mig för att jag ska tvätta mina mattor. Jag har faktiskt inte så mycket kläder som behöver tvättas. Jag vill och behöver verkligen tvätta mina 2 stora mattor, den viktigaste e den jag har i vardagsrummet - så skitig o äcklig - bläää, och sen även den på balkongen. Men eftersom de e stora måste jag ta 1 i taget, suuuck...men d e det värt.
Jag har ju 4 timmar på mig därnere. 1 timme/matta och sen torka i nån timme så jag tror jag hinner. I värsta fall får de hänga på tork här hemma ett tag...

Sen så kommer jag kunna tvätta lite kläder oxå...så det blir bra. Har behövt tvätta de här jävla mattorna sen jag flyttade in hit ( exakt 10 månader sen idag), skäääms på mig...

Sen MÅSTE jag gå ut en stund med Nova-Li.. Hon har stått vid dörren varje dag nu och ylat - ja jag börjar undra om hon inte e en varg he  he he...

Men nu ska jag ta o dricka upp mitt kaffe, röka en cigg o ringa Marie o se vad hon har för sig, he he he...

Puss på er alla, ta hand om er!


DANSA IN VÅREN<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0