Värmländska!

Jag pratar värmländska heeela tiden så alla andra patienter här blir gaaalna samtidigt som de skrattar.

Inuti mig gråter jag heela tiden, utåt sätt e jag hur pigg som helst!!

Har precis försäkrat Nova hos IF! Aldrig att jag ska behöva vara med om detta igen...

Pratade med Dr Å o hon sa at vi ska satsa på att jag ska bli utskriven om ca 1 vecka. Men blir det mindre eller längre e d ok sa hon. Jag ska göra en vårdplan med personalen här idag. Ska börja gå på permissar osv...

Känns skönt, jobbigt, hemskt, underbart, läskigt och bara bajs och yeeeaaay!!!

Får panik av tanken på att vara hemma utan Nova, och Nellie, men hon  e ju i Nangijala nu :(

Ska försöka klura ut om jag kan föra över mina bilder från mobilen till datorn...har lixom inga bilder på mig här ännu, men det kanske inte gör nått för jag ser inte så frisk ut, tror jag...

Jag har bara jätte svårt att skriva här utan att lägga in nån bild...

Men jag bjuder på den här låten, var läskigt för det var den första låt som spelades på radion i taxin på väg hem från veterinären...

Nej då jag grät inte...


Kommentarer
Postat av: alec

men gumman varför avlivade ni nellie? vad hände?



han gjorde dom i photoshop..

hur mår du gumman?

2009-03-12 @ 07:46:50
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0