Vårdplan!

Nu har jag o en personal gjort upp en vårdplan för lilla mig. Imorrn ska jag sova hemma hos mamma(hjälp), på lördag ska jag ev gå hem till Marie en stund o gosa med lilla Nova. Sen tillbaka till sjukhuset och sova där. Och på söndag ska jag åka hem till min lägenhet på tim-permission o sen sova på avdelningen mellan söndag till måndag.

På måndag ska vi ha samtal om hur det har gått och hur vi ska gå vidare...
Yepp!

Det känns ganska ok, men jag e väldigt nervös över att träffa mamma + syster igen, men det kommer nog kanske gå bra?

Jag saknar min lilla Nellie bäbis jätte mycket! Men jag försöker hela tiden övertala mig att jag gjorde rätt...även om det e hemskt. Jag vet att hon har det bra i Nangijala med de andra husdjuren jag har haft och jag e säker på att min pappa leker med henne, för man kan väl inte vara alkoholist i Nangijala??

Just nu sitter jag bredvid Gitte o läser upp det jag skriver här på Värmländska, och nu skrattar Gitte när jag sa detta!

Och nu ringde mormor...

Vad ska jag skriva mer då?

Ja, ni kanske vill veta hur jag mår?

Utåt sett tror nog de flesta att jag mår skit bra och kanske tom undrar "va fan e du inlagd för" men jag kan säga att jag inte alls mår bra. DET E SKIT rent ut sagt!

E manisk som bara den och jag tror det blir så för då glömmer jag mina tankar för en stund, men sen när allt blir mörkt o tyst då kommer tårarna.

Efter Nellie.
Pga ångesten.
Pga självskade tankarna
Pga självmordstankarna/planerna
m.m

Ska jag nånsin bli fri?

Säger goodbye nu.

GOODBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0