Vård Planering!

Idag : Promenad efter middagen kl 16. Duscha!!!

Tisdag: Psykologen kl 11.00 sen hem till lgh, vara tillbaka på avdelningen kl 16.00.

Onsdag: Morgonpromenad, Arbetsterapi och eftermiddags promenad.

Torsdag: Perm hemma hela dagen!

Fredag: Morgonpromenad, åker på nattperm kl 17.00

Lördag: Promenader + planering på avdelning.

Söndag: Nattperm

Måndag: Utsrivning?

Känns ganska bra faktiskt. Klart jag e nervös men det e inte så konstigt. Kan förövrigt säga att jag läst min journal från min första inläggning här på M78. Det var den 1/3-2005.
Och nu kan jag faktiskt hålla med om vad Dr Å säger JAG HAR GJORT FRAMSTEG - JAG MÅR BÄTTRE!

Ni ska bara veta hur mycket jag "ställde till med" under min första inläggning här, herreguud säger jag bara.
Det var jobbigt att läsa den samtidigt som jag nu efter att ha smällt allt en stund kan tycka att det var bra att jag läste den. För nu vågar jag erkänna för mig själv (inte för nån annan ÄNNU) att jag mår bättre i perioder än vad jag gjorde då. Och det e ett stort framsteg för mig!!!

Känner mig faktiskt peppad nu.

Om en stund e det middag sen ska jag ta den där promenaden som jag vet kommer göra mig gott :D
Sen blir det en varm dusch.

Just det, ska gå o titta nu om mina nytvättade kläder e torra?

I just denna stund känns det ok.
OK MEN LÄSKIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0