Vad händer?

Den här lördagen tog alla mina krafter tror jag...
Jag hade DUNDER KUL både med Annika som först var hemma hos mig o sen gick jag hem till Marie och hade jätte trevligt med henne och Ing-Marie! Slutade med att jag o Ing-Marie gick ut på krogen...O DÄR HÄNDE DET GREJJER. Men d var super kul iaf...

Så Ing-Marie sov över hos mig. Vaknade igår vid 10.30... Ett par timmar senare åkte Ing-Marie hem och jag gosade ner mig i soffan o började titta på en film. Sen somnade jag. Kl var kanske 15.00 eller tom lite tidigare I dont know. Vaknade 22.30 o tänkte huuur faaan ska jag kunna somna om nu då? Tog mina sömnisar o gick o la mig efter en stund. Somnade fort trots allt. Och sov tills...

NUUU!

Fan i helvetes jävla skiiit. Jag hade läkar tid idag kl 9.10 - kommer få betala 300 kr för att jag inte kom.
Och så hade jag tvätt tid nu kl 14.

Skiiiiiit!!!

Sitter o funderar på vad jag ska göra nu då? Typ ta en prmenad eller nått. NÅNTING så jag inte bara sitter här hemma o ruttnar....

Aja

Im alive iaf.

Och jag hade en skiiiiiiit kul lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0