Stoppa fingrarna i halsen...

URK! MEN JAG VAR TVUNGEN OK?!

Känns lite bättre nu men tror jag behöver bli av med mer äckel...aja.

Kan man vara allergisk mot pringles chips? Jag börjar fundera faktiskt...

Tuggar tuggummi frenetiskt för att få bort den äckliga spy smaken i munnen.

Ska nog snart ta min natt medicin och lägga mig o titta på nån film.

BTW Jag o Anna har haft jätte kul o mysigt ikväll. Först gick vi ner till centrum o jag shoppade lite kläder (REA)!
Sen köpte vi "lite" gottis med oss till avdelningen o det var så roligt för när vi kom tillbaka till avdelningen kom 2 manliga skötare emot oss, gick med oss in på rummet och sa att de var tvungna att gå igenom våra grejer. "Tror ni att vi har en självmordspakt?" skojade jag. "Nää men vi måste, tyvärr." blev svaret. Det konstiga e att INGEN har visiterat oss här tidigare...hmm knäppt aja.

Sen satte vi oss o kollade på filmen I Robot!

Ja nu har jag precis tagit natt medicinen. Ska väl krypa ner då. Funderar på om jag ska försöka somna utan att kolla på film?


JAG SAKNAR DIG SÅ ENORMT MYCKET NELLIE<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0