Sista kvällen o natten på psyk...

för den här gången!

Jag o Anna har suttit o tittat på 2 filmer på min laptop - Min fru är en utomjording och Miss Secret Agent!
Det var jätte trevligt o mysigt. Vi lekte även psykolog o patient o Anna fick ett hysteriskt skratt anfall, blir så lycklig när jag hör henne skratta! Hihi!

Imorrn ska jag till min psykolog kl 13 sen hem. Sen efter eller runt kl 15 ska jag åka till Tumba o få komma hem till Anna, hennes fästman Peter och deras söta chinchillor:D Ska ev sova över hos de oxå!

Asså jag e sååååå himla glad att jag har träffat Anna! Och jag hoppas att vi kommer finnas i varandras liv länge:D

Dagen efter ska jag ta mig till Ica Maxi o handla MAT o inte vilken mat somhelst utan LCHF mat!!
Yepp ska börja med den kosten igen, jag vet att jag kan och jag vet att den funkar!!!
Men jag ska inte vara "Ann-Katrin sträng" utan jag kommer tillåta mig nått "extra" nån gång i månaden och om jag blir bjuden på middag tänker jag ta lite av det som även e "förbjudet"! Jag tror det kommer funka o Anna, goa Anna har sagt att hon gärna ställer upp som stöd i min kamp mot sockret!

Ja nu ska jag väl ta o spela nått spel eller titta klart på Revolutionary Road som jag började titta på i förmiddags... Vi får se vad det blir!


Pratade med älsklings Marie förut oxå o hon vart rent utsagt LYRISK över allt positivt jag hade att berätta!
Love u darling!


Ska hämta Nova antingen på onsdag eller torsdag<333


Ska bli sååå j-la sköönt att lämna de här landstings lakanen och komma hem.

Men ja jag e rädd, men jag kan inte fly måste kriga - för mig själv o för min rätt att leva ett normalt liv.

Några ord som Ssk Christoffer sa till mig igår när jag hade en svag panik ångest attack var:

"Tänk om du skulle ta den kraften och energin du lägger ner på att vara destruktiv och istället lägga den på nått positivt!"
"Du har så mycket jävlaranamma i dig Rebecka"

De ordet har FASTNAT ORDENTLIGT i mitt huvud!!!

I will make this :D
Jag ska börja leva!!!!


Tatuering???

Goodnight darliiings<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0