PYSK!

Det blev ambulans...

Vill bara tala om att jag e inlagd o vet ej när jag kommer ut! Blev massa kaos i söndags och maaaassa stygn!
Och bältessäng o Xtra vak både när jag kom in och i söndags!

Mår bajs!

Har drygt 100 stygn på kroppen nu och jag kan knappt gå efter i söndags. FY SKÄMS PÅ MIG!!!

Men jag väntar på att vi ska ha ett möte med öppenvården och mina läkare här nån dag i veckan och planera framåt. Antagligen ska de röra om i min medicinering och då blir jag nog kvar här ett tag, tror jag!

Hursomhelst.

JAG LEVER!

Vill bara säga till er alla där ute som läser detta!

TA HAND OM ER!!!

Försöker skriva nångång snart igen eftersom man får låna datorn till det numera men jag har bara inte orkat.

PUSS PÅ ER<333

Kommentarer
Postat av: katharsis

skönt att höra att du lever iaf.

ta hand om dig :)

2009-03-03 @ 21:39:52
Postat av: Åsa/Kickan_vbg

Hoppas du mår bättre snart och massa kramar till dig!!!

<3<3<3

2009-03-03 @ 22:32:09
Postat av: Ing-Marie

Hej Becca!

Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och hoppas att allt snart ordnar sig!

Massor av kramar

Ing-Marie

2009-03-04 @ 09:57:16
Postat av: OrdinarySophie

var stark gumman <3 du klarar det <3

2009-03-04 @ 17:42:16
URL: http://ordinarysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0