Psykologen, vårstädning och bäbis hämtning!

D gick toppen hos psykologen...

Sen åkte jag hem o tvättade fönster, dammade, dammsög, torkade golven och hör o häpna - LAGADE MAT SOM JAG ÄVEN ÅT SEN!!!

Idag har jag asså startat med LCHF kosten igen. Det känns riktigt bra faktiskt. Riktigt jävla bra, om jag får vara ärlig!

Snart ska jag gå upp till Marie o hämta min lilla bäbis som inte e så liten längre, hon fyllde 10 månader den 21/3!! Herreguuud vad tiden går!

Och lilla älskade Nellie, jag har inte glömt dig - du skulle ha fyllt 10 månader idag. GRATTIS PÅ DIG UPPE I HIMMLEN!!! I MISS U<333

uff nu fick jag en sån där enorm saknar-längtar-gråter känsla när jag tänker på nellie... aja...kan bara gå vidare, med mitt liv. hon väntar på mig o hon kanske även kommer o hälsar på nångång, man vet aldrig...

Nää nu ska jag se om d e nått kul på tv ikväll annars har jag ju maaaassor med filmer på datorn som jag kan kolla på!

 

Du e så jäävla snygg Brittan - LOOOVE U!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0