Provar mina vingar imorgon!

Imorrn åker jag hem på tim perm efter lunch...

Ska tvätta fönstrena hemma. Det e bra att ha en plan.
Idag har jag varit helt slut. Det var stilla stund (med luuugn musik) på eftermiddagen o då började jag stor gråta, tänkte så mycket på Nellie. Sen efter typ 100 år hade jag samtal med R, jag grät o sa som jag kände. Hon förstod.

"Du kämpar så mycket nu så det är inte konstigt att du både blir fysiskt och psykiskt trött. Och ledsen."

Efter det satte jag mig i ett samtals rum o började kolla på en film men d dröjde inte lång stund innan jag somnade, var så fucking trött. Blev väckt 19.30 av en personal som sa att det var kvälls fika.
Kl 20 tittade jag på mitt favvo program som börjat igen - RENT HUS!!!

Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Har suttit inne på FB o gjort tester, för jag har tråkigt.

Nu funderar jag på om jag ska ta mina sömnisar för jag börjar känna mig lite trött igen...

Aja.

Säger Godnatt nu iaf :)


Jag igår med varm choklad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0