Permission!

Nu ska jag starx åka på permis för första gången sen jag blev inlagd - 3veckor sen exakt!

Ska möta mamma i hallunda för vi ska handla. Min syster kommer hem kl 16.30 ca. Ska bli läskigt att se henne efter det hon skrev som nästan tog livet av mig...

Men jag hoppas att det ska bli ok. Jag vet att det inte kommer bli perfekt, det e lika bra att inse det för annars blir jag bara ledsen.

Jag tar inte med mig laptopen pga att mamma vet inte att jag har köpt den o hon skulle döda mig om hon fick veta det...
Om jag vill blogga kan jag alltid använda mammas eller systers dator men jag tror inte jag kommer ha ro till att göra det. Vi får väl se.

Imorrn ska jag hem till Marie en sväng o pussa på Nova innan jag åker tillbaka till avdelningen.
Kommer väl tillbaka hit mellan 16-18 tiden kan jag gissa.

Nu måste jag få buss biljetter o mediciner. Min buss går 10.34...

Ha det bra allihopa.

Love<333


Kommentarer
Postat av: alec

vadå vad skrev hon? :S

2009-03-13 @ 11:52:09
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0