Om 10 minuter...

Går jag till bussen...

11.17 går den. Kommer få vänta i 20 minuter i centrum på mormor. Men jag kanske ringer henne o hör om hon kan komma tidigare?!

Hur det känns att komma hem till min lägenhet?

LÄSKIGT.
KUL.
OBEHAGLIGT.
SPÄNNANDE.
UNDERBART.
HEMSKT.

Värst av allt kommer nog vara att jag kommer se så mycket som kommer påminna om Nellie...

Hursomhelst har jag till 95% bestämmt mig för att skaffa en ny katt. En pojke, och han ska heta Simba!
Jag gör det både för Nova och för min skull...
Men jag kommer ju inte göra det det första jag gör när jag blir utsriven. Jag ska ju naturligtvis se lite hur Nova reagerar o även hur jag kommer känna av att "bara" ha 1 katt.

Men man kan nog säga att jag har bestämmt mig och då får (mamma) vem som helst säga vad faan de vill om det. Det e för bäbisarna jag lever...

Så det så!!!

Nu ska jag stänga av datorn o låsa in den.

Sen drar jag!

byyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0