Ny header!

Har jag precis gjort, men det fattas nått - vad kan det vara?

NELLIE!

(snälla älsklingen Nellie kom tillbaka. Hur ska jag kunna leva vidare utan dig? Det enda som flimmrar förbi mina ögon hela tiden nu är när du låg på britsen och hade fått sprutorna som skulle släcka ditt liv. Och jag såg och kände hur du kämpade emot du slutade aldrig andas så de fick ge dig en spruta till - då släcktes ditt liv. )

OCH JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT NELLIE! HÖR DU MIG?

Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden 3 veckor. Då kanske detta aldrig hänt. Men min lillla bäbis, jag kan inte tänka så, jag måste gå vidare - med sorg och skuldkänslor över att det blev såhär.

Men jag ska göra en JÄTTE FIN minnes plats till dig hemma...Massa med kort på dig och den fina "skylten" jag gjorde på arbetsterapin ska hänga högst upp och till den ska jag köpa en fin ram.

JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG MIN BUS BÄBIS

(nu e du en ängla bäbis, den vackraste ängla bäbisen i Nangijala<333)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0