Jag Älskar Dig Nellie<333

Jag hittar inga ord. Vart uppe halva natten o stor bölat...

Nellie jag e sååå himla lessen älskling. Men du kommer få det bra! Det blir jag som e tvungen att leva vidare med skuldkänslor och ångest och sorg...

Men jag lovar dig att jag ska ta hand om din syster på bästa sätt, hon kommer sakna dig enormt.

Vi alla kommer sakna dig enormt.

Men visst ses vi i Nangijala sen? Det vet jag att vi kmmer göra. Och du får hälsa min pappa från mig Nellie, han kommer ta väl hand om dig. Och du kommer få andra djur kompisar där oxå.

Jag e så lessen älskling, jag biter mig själv hååårt i läppen för att inte börja gråta men det hjälper inte.

Hursomhelst, jag hoppas att du förstår varför jag gör detta.

Och att du förstår det viktigaste av allt:

JAG ÄLSKAR DIG TILL SOLEN, MÅNEN OCH TILLBAKA IGEN NELLIE

(förlåt)

Kommentarer
Postat av: sannie

att förlåta är gudomligt

2009-03-10 @ 08:18:11
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0