Hemma och dator bajs!

Hade det jätte trevligt o mysigt hos Anna o Peter igår! Vi åt våfflor till middag sen tittade vi på hairspray. Sen somnade jag till ljudet av deras super söta "bollar" - chinchillorna!

Sen idag tog jag bussen till Maxi o köpte LCHF mat - start IMORGON!

Hade tänkt att tvätta fönstrena här hemma eftersom d var så soligt, men istället fastnade jag vid laptopen. Har hållt på i fleeeeeeeeeeeeera fucking timmar nu att ladda ner musik (som jag sen lyckades radera, PUCKO BECKA) och bränt några filmer på skivor....

Nu tar jag en paus i detta. Ska se rent hus nu. Rena onsdags nöjet he he he!

Sen blir d nog ett varm skönt bad!!!

So long!!!!


Imorrn kväll ska jag hämta hem miiin bäääbis. Saknar henne så enormt!!!
Köpt presenter till henne idag - 1 som hon kanske kommer hata ha ha o en som hon säkert kommer ääälska i 2 sekunder. Aja allt till min bäbis flicka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0