Hem idag!

Nervös.
Allmänt blää.
Men det blir nog bra...eller nått.

Ska tvätta fönster, hmm undrar hur det går?

Aja...

Här e min "nya" t-shirt som jag gjorde om på arbetsterapin igår. IGNORERA FETTET!!!!!

 

Klippte ut hjärtat på fri hand o sydde fast den över den fula texten som stod där. Sen klippte jag i halsen och ärmarna - TADA - en helt ny t-shirt, eller nått...

Jag ska åka efter lunch, måste ju äta lunch här eftersom det e torsdag och det är lika med pannkakor!!!!
Sen kommer jag tillbaka till middagen kl 16.00.

Kl 13 kommer Susana till mig...orka va social...

Det känns som om jag står vid en klipp kant och vevar med armarna, slutar jag göra det faller jag handlöst. Och det är ingen som drar tillbaka mig...

Är det såhär mitt liv ska vara? Då säger jag upp mig  - från livet alltså!

Kommentarer
Postat av: Sussi

T-shirten var fin och smart omgjord. :)

2009-03-19 @ 09:40:28
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0