Haaallååå våren - vart tog du vägen???


Just nu ligger min bäbis i soffan o soover...


Själv sitter jag inlindad i mitt mysiga täcke!!!

Vill att Let´s Dance ska börja!!!!
Fick en släng av ångest-ensamhetspanik-depressions-attack för en stund sen. Men då kröp jag ner i sängen en stund o spelade lite super mario. Och så tog jag 15 mg oxascand - ja jag behövde det!

Imorrn kommer en "gammal" vän hem till mig! Ska bli jätte myys! Vi var söndagsskole ledare tillsammans, jag var runt 15-16 år då. Så d e ett bra tag sen sist men jag ser verkligen fram emot det!!!

OCH JAG UNDRAR VERKLIGEN DET JAG FRÅGAR I RUBRIKEN!!!!
Det "ill-snöar" ute (som jag sa när jag var liten o det snöade massor, typ snöstorm)!!!
Brr!

Ska ta en cigg nu o fortsätta kika runt här bland mina dator vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0