GråVit Kattunge Pojke!

Jag har bestämmt mig. Jag ska köpa en katt pojke till mig och min Nova flicka...Letar överallt på alla ställen som finns men har inte fått napp ännu:S

But I will never give up!

Idag har jag gjort upp en ny vecko planering. R(personal) ska komma o titta på den snart o se om hon tycker den e bra! Om det blir bra så ser det ut som om jag blir utskriven nästa måndag...kanske tidigare...kanske senare. Man kan aldrig säga spik klart "DÅ BLIR DU UTSKRIVEN"!

Men den här veckan ska jag då gå på många hem permissar o i slutet av veckan även natt permis...
E nervös men jag inser att jag måste bita i det sura äpplet. Jag vill ju inte vara inlagd heller, men jag vågar inte vara hemma heller??? Dilemma big time :D

Nu ska vi prata om 15 minuter med UL...om min planering - hjäälp! Aja...

Sen ska jag få läsa min journal från FÖRSTA GÅNGEN JAG VAR HÄR PÅ M78! SKIT VA NERVÖS JAG BLEV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0