Godmorgon



Blev väckt runt 7.30 av en jätte mammig Nova...

Nu ska jag klä på mig o gå till vc för blodprovstagning...

Sen ska jag äta frukost o duscha när jag kommer hem igen.
Kl 11-12.00 kommer E. Vi ska prata om praktiken och så ska jag fråga om hon kan hjälpa mig att klippa Novas klor. Hon var så duktig på det sist...

KL 14-18.00 har jag tvättstugan... Skönt - behövs verkligen om jag säger så....

Och ikväll kl 20 smäller det: FINAL AV LET`S DANCE!!
Ni vet vem JAG hejjar på. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon vinner men jag e ganska säker på att allas idol Magnus tar hem det "Det-e-ju-så-fantastiskt-att-en-sån-stor-man-kan-dansa" kommer det låta. Själv tycker jag ärligt att det ser löjligt ut när han dansar och vad en juryn säger så säger jag: HAN E STEEEL!!

Aja ska dra nu!

Tjingeling<333

Kommentarer
Postat av: matilda

hej hej! jag behöver också tvätta, ha ha... måste lura ut var tvättstugan är, hjälp. kram på dig!

2009-03-27 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0