Första natten hemma...

Åhh vad jag hejjar på Laila men d vet ni redan...

Har ganska nyss tagit mina sömnisar + 2 ml thelaren ihopp om att jag ska slockna snaaaart. Helst nu...
Paniken börjar komma smygande.
Och ångesten.
Och dumma tankar.

Men jag ska klara detta.

Tog tom en dusch efter att ha pratat i över 1 timme på mobilen med Marie! Love u vännen, det vet du!

Så många tankar och funderingar...

JAG VILL MÅ BRA. JAG VILL BLI FRISK.
Nej jag mår inte bra , ja jag är sjuk.
Inga fler lögner nu - mot mig själv.

Det e bara att INSE FAKTUM!

Och framför allt

TA TAG I DET!!!

BÖrjar redan känna mig snurrig av theralenen, hihi! Det e perfekt att ta lite mer om man verkligen vill sova, problemet för mig e bara att jag får en jävla "baksmälla" dagen efter... Men lugn! Jag har 1½ - 2 ml theralen VB så jag har INTE tagit för mycket....

Får väl se om jag e vaken när Lets Dance resultatet kommer...

Aja

Good Naatt med er alla<333


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!

Vilken fin t-shirt du gjorde. Älskar dig sköt om dig.

Nova vill skicka pussar till dig och några från Tigris oxå.

Kram Marie

2009-03-21 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0