Ännu en natt..på M78!

Var nära att vara tvungen att avliva min bäbis nellie igår men efter mycket om o men så blev det inte så .- ännu!!!

Har aldrig gråtit så myckey i hela mitt liv!

Vill bara säga till er där ute att jag antagligen blir utskriven nästa vecka!
Har fått börja med Iktorivil igen - me like!

Kämpar på varje dag men igår var jag redo att ge upp.

Det visar det jag redan visste, hur mycket jag ÄLSKAR mina katter!!!

E alldeles snurrig av alla mediciner så jag stavar fel hela tiden. Ska vänta på att Lets Dance börjar igen sen ska jag soova! Hoppas jag kan det inatt bara...

Jaopp!

Skepp ohoj

Kommentarer
Postat av: katharsis

vad var det för fel på nellie?

hoppas hon mår bättre nu.

2009-03-07 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0