Ännu en dag förbi...snart!!

Susanna var här i flera timmar. Från 10-12.30. Vi städade sen följde hon med mig till apoteket för att hämta min ApoDos, o den krånglade ju som bara den.Till slut fick jag med mig den hem iaf...

Det var sååå härligt väder ute idag!!! Vi hade tänkt gå promenad men vi hann inte efter som d krånglade så mycket...

Hade iaf solisar på mmig ute - Underbart!!!

Sen har jag inte gjort så mycket - tittat på film. Tränat sele med Nova, hon va såå söt o bara la sig ner fick locka med lite olika saker för att få henne att röra sig. Fick tom "gå med/åt henne" så hon skulle fatta att hon var rörlig trots att ho hade selen på sig. Imorrn blir d mer träning, tar d lite lugnt i början - förhoppningsvis lär hon sig till sist!!!

Har tagit en dusch för en stund sedan d var skönt o så hade jag lite fotvård!!!

Imorrn kommer BoBy o fixar lite saker hemma hos mig vid 11 snåret så jag MÅSTE UPP senast 10 iaf...hjälp hur nu d ska gå men men....

Nää ska ta o fortsätta titta på Indiana Jones nu, den e snart slut o då troor jag att jag kryper ner...jäsp.

Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0