Solat m.m

Precis suttit på balkongen o solat i ca 30 minuter. Måste ju passa på för som d ser ut kommer d bara bli sämre o sämre väder framöver... Det står tex att på torsdag ska det bli ösregn o BARA 6 grader... Hallåååå, idag har det lixom varit drygt 25 grader. Förstår mig inte på vädret...

E var här en stund hon kom strax efter 15. Hade glömt bort att hon skulle komma idag men hon messade mig som tur var....

Om 1 timme är d dags för sista repet med kören för denna säsong som sagt - tråååkigt...
Åker väl härifrån ca 18.15...

När jag kommer hem sen ska jag ta en kaaall dusch....gud så skönt!!!

Nu ska jag bara ta d lugnt tills jag åker...

Pöss på er möss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0