Sjuuuungiiit:D

Det var avslappnat på repet ikväll, vi sjöng igenom de sånger vi ska sjunga i Botkyrka Kyrka på söndag men sen sjöng vi bara massa andra låtar bara för det var kul, bla Carola och Gabriellas Sång!!!
Fick åka bil hem idag oxå :D

Ja så nu e jag nyduschad och ska se CSI, Jordan Rättsläkare och (kanske) Skenet Bedrar...
Hel kväll på TV med andra ord!!!

Har iaf haft en helt bra första RIKTIGA SOMMARDAG:D
(Tror jag fick liite färg efter halvtimmen på ballen+efter igår när vi var ute i solen väldigt mkt)

Japp
Får se om jag skriver nått mer senare, vi får väl se...

Säger Godnatt iaf...

PÖZZ PÖZZ!


BTW har ni sett hur stor Jamie Lynne Spears dotter Maddie har blivit...och denna bild e nog 1 månad gammal, glömde visa den när jag sparade den...
Hon fyller 1 år 16 juni har jag för mig...
Skit va tiden går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0