PillerMaja!

Det e jag d! Kan inte låta bli att pilla på sårskorpor.

Mitt sår efter självskadan senaste inläggningen har fortfaranade inte läkt tack vare att jag pillar upp såret hela tiden...så det blöder, har tom lyckats bloda ner mitt linne men d e ju ett sjukhus linne så det gör inge, men jag blir så trött på mig själv...
När var d jag gjorde det här? 17 eller 18 maj tror jag, blev ju utskriven den 20:e... Nu e det lixom den 2:a...
Åhhhhh


Ja som ni kanske ser har jag ÄNTLIGEN tagit mig tid o fixat lite saker till/på bloggen. Ni kan nu lägga till mig på BlogLovin om ni vill, ni kan lyssna på några låtar jag gillar mest just nu (ska försöka byta med jämna mellanrum) och jag gjorde om min statistik mätare så jag fick den i "menyn". Jag vet att jag hade haft fler än 1900 besökare men jag skrev in det o så räknar den från det...
Spelar ingen roll egentligen, bara lite kul att se vilka som kikar in...

Imorgon har jag ABSOLUT INGENTING på schemat...så jag har bestämt mig att det ska bli en "pyssla-om-mig-själv-dag".
Ska ta varmt bad, fotvård, fixa naglarna IGEN osv osv...

Och så ska jag försöka ta o berätta lite mer om helgen här, iaf från i lördags - om jag får kraft till det...

Ja, så nu finns det väl inte så mkt mer den här dagen har att erbjuda... Det ser iaf ut som om d kommer vara liite sol på morgonen o på kvällen imorgon, dvs kanske inte lika regnigt som idag...

Nää nu sitter jag o PILLAR igen - dumma SÅR!!!!
Eller ja - dumma mig kanske jag ska säga...

Ja ja. That was all for me now...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0