Oops!!!



Mamma skulle ju ringa o väcka mig 7.30 imorse, vilket hon gjorde men jag hörde inte - jag soooooov.
Vaknar med ett ryck 8.57 av att både väckarklockan o telefonen tjuter.
Jag svarar o d e mamma som har varit utom sig av oro eftersom jag inte har svarat...
Hon hade tom ringt till "min" avdelning på psyk för att höra om jag var inlagd...
(Det e där Oopset kommer in)

Hursomhelst jag kastatde på mig kläder o gick till vc o jag fick lämna prov. Jag var bara ca 5 min sen...skönt!

Ja förklaringen på detta kan ju vara att jag inte somnade förrän ca 2.30 inatt...suuuuck.
Skärpning Becka.

Tittade om jag fått nått mejl o då har mamma skickat ett med rubriken LEVER DU?
(Ett till Oops)

Ja sicket elände.

Men nu e jag vaken, uppe och tydligen väldigt levande...

Verkar som ingen har kollat på mitt videoblogg inlägg från inatt, eller ja d vet jag ju inte men men...

Nu sitter jag o dricker kaffe - mmm!!!

Ska ta o titta klart på filmen en gång för alla nu tänkte jag, var inte så långt kvar på den...

Bajs väder ute idag som väntat. Jag vill ju ha sooool nu när jag har skaffat dyna...suuuck.



Fick ett gigantiskt plåster efter blodprovet o det kliiiiar som bara den - jag e allergisk mot "sjukhustejpen" eller vad det heter. Det har visat sig sen länge tillbaka efter alla diverse omläggningar. Så det tar jag bort SNART!

Ha en bra dag iaf.

Pusselli puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0