OMG!

PUUUST & FLÄÄÄMT!

Nu har jag gjort mitt för idag. Var på psyk fick nattpermiss igen så jag ska tillbaka imorrn o med stor sannolikhet bli utskriven...

Var hemma ca 15.40. Åt middag (duktiga jag) och sen gick jag förbi centrum o köpte tidning o loka till mig o mormor som jag sen var hos ett tag. Fick även låna med mig hennes lilla kaffebryggare tillsvidare o har precis testat den. Helt ok! Sköönt!

O så har världens snällaste mamma satt in pengar åt mig så imorrn kan jag köpa en limpa cigg. Shit det e för mycket men jag blev jätte glad såklarrt :D

Nu ska jag nog lägga mig i solstolen med kaffe o min skvaller tidning o bara mysa med kaffe. Ikväll blir d TV för heeelaaa slanten, höhhööö!!

Ska ringa Marie sen oxå, prövade för en stund sen men hon e nog inte hemma ännu...

Aja. Blir jag utskriven imorrn ska jag väl hämta hem min lilla knubbis. Ja hon har blivit riktigt tjock den "lilla" saken. Får god mat hos gudmor o extra matte, d e bra - men när hon kommer hem då blir det promenader minsann, he he. Saknar henne sååå min lilla von Fräsen!!!


Mammas prinsessa<333

Nää

Solstol, kaffe, cigg o tidning nu!

Bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0