Och så var sommaren borta...

SPÖREGN...!!!!

Jag förstår mig verkligen INTE på vädret...
Aja, ska ju inte göra nått speciellt idag.

Ska gå över till mormor o lämna tillbaka busskortet.
KL 14 har jag tvättstugan...tråkigt men det behövs kan jag lugnt säga...

Ja som d ser ut nu e det d enda jag ska göra idag...

Blir en relativt lugn dag med andra ord.

Just d, glömde skriva d igår men d var ju vägnings dags för mig igår och jag blev glatt överraskad!
MINUS 2,5 KG SEN FÖRRA MÅNDAGEN!!!!
Inte illa pinkat, hehehe...
Nu gäller d bara att fortsätta...på samma bana!!!

Jag vaknade som ett skott när klockan ringde 8.30 imorse. Och idag kunde jag iaf öppna ögonen utan nå vidare problem - skönt!!
Nova var jätte kelig så vi låg o myste en stund innan vi gick upp<3

Men nu sitter jag här o dricker kaffe...mmmm.

Och nu har jag suttit i ca 15 min med en väääldigt mammig Novis!!!

Aja

Hoppas alla får en bra dag iaf

Kramar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0