Inga bilder...

Har försökt ladda upp bilder på förra inlägget men DET GÅR JU INTE!!!!! NÅN SOM HAR SAMMA PROBLEM???
Ahhhhh!

Och jag som tänkte vara snäll o lägga upp bilder från psyk o mina nya fiiina sängkläder nu..men då går ju inte det då...suuuuck.

krångel.blogg.se säger jag bara...

För övrigt har jag solat i ca 35-40 min men med någon paus emellan...Så skööönt att ha en solstol!!!
Sen passade jag på att storstäda när solen gömde sig bakom huset som skymmer min lägenhet, så nu e det fint o frächt här igen :D Och nu har solen kommit tillbaka på andra sidan huset, dvs börjar flyyyta bort igen...

Men en sak måste jag säga:

GUD VAD SKÖNT DET ÄR ATT VARA HEMMA!

Så nu var d sagt oxå.

Sitter i BH o "mini" shorts (ja jag kan ha det när jag e själv, he he he)...
Tänkte ta ett välbehövligt bad nu, ett relativt svalt sådant...flämt!

Precis pratat med Marie vännen oxå.
MINA TANKAR OCG BÖNER GÅR TILL DIG OCH DIN MAMMA GUMMAN! JAG FINNS HÄR FÖR DIG, DET HOPPAS JAG DU VET. DU SKA SE ATT ALLT ORDNAR SIG!
LOVE U MY BEST FRIEND<3


Kl 21.30 e det Beck på 4:an som jag funderar att titta på...
Men som sagt - ett BAD NU!!!

KRAMISAR/

BECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0