I´m not dead, I´m just Girl Interrupted...

VILL VEEERKLIGEN BE ALLA (SPECIELLT MINA NÄRMASTE VÄNNER) OM URSÄKT OM/FÖR ATT JAG HAR SKRÄMT ER MED MINA SENASTE INLÄGG!

Ja jag e inlagd sen den 5/6. X-tra Vak (fast bara 4 dygn den här gången) och LPT har jag även fått, de e såå snälla på PIVA!!!
Nej jag e inte på min "vanliga" avdelning, utan på Psykiatrisk Intensivvårds Avdelning som så fint forkortas till PIVA.

Kan då även säga att det e BIG NO NO att ens tänka tanken på att få använda sin dator o internet där. Man får egentligen inte ha mobil med kamera, men jag har lyckats lura de hittills att min mobil inte har kamera(fast några har blivit väldigt misstänksamma så vi får väl se hur länge d dröjer innan de kommer på det).

MEN

Nu e jag då HEMMA SJÄLV på tim permission!!! Yiiihoooo :D
Men d varar inte så länge. Kl 16.30 kommer taxin o hämtar mig.

Och nu har jag då planerat att jag ska ta ett bad, fixa mig (lite fotvård o manikyr) o sen BETALA RÄKNINGAR!!!!

MEN SOM SAGT, JAG E INTE DÖD...

Och fööörlåååt igen alla som blev oroliga....

Jag fick en psykos pga medicinen...det e en kort förklaring nu...

Hursomhelst...

Ta hand om er<333

Puuuuss



Kommentarer
Postat av: Sophia

Så jävla skönt å veta att du är, att du finns. Att du lever. Trots att jag inte känner dig alls egentligen så har jag kikat in flera ggr/dag för att se om du skrivit. Ta hand om dig (så gott det nu går där du är) och fortsätt kämpa! KRAM

2009-06-15 @ 14:50:02
Postat av: Anonym

Du skrämde oss ordenligt Becka men det är skönt att veta att du lever o får hjälp. Ha det så bra du kan därborta nu och hoppas att allt ordnar sig snart.

Kram

Ing-Marie

2009-06-16 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0