Home again...

Borde kanske skriva d här eller?

För att vara ärlig har jag INGEN LUST att blogga just nu, så jag kanske tar lite paus? Men bara kanske.

Har min första nattpermission hemma inatt, helt själv - läskigt men mest kul o mysigt.

HERREGUUUD vilken trååååkig helg jag har haft - inlåst bara fått gått ut 2x15 minuter själv = INTE MYCKET!

Kom hem strax efter 12 idag...de bjöd IGEN på taxi, TACK PSYK (eller nått)!
Och sen har jag varit på vc, hämtat paket från ELLOS, handlat det nödvändigaste. Fixat med mina papper + räkningar, ätit middag och PACKAT UPP! Tog med mig det mesta hem idag för som d ser ut nu blir jag nog utskriven på onsdag...
YIIIHHOOO!!!

Men inte för att klaga nu - DEN HÄR VÄRMEN DÖDAR MIG. LUFTEN STÅR STILLA I LÄGENHETEN TROTS ATT JAG HAR KORSDRAG...GÅR JU INTE ATT ANDAS... SUUUCK.

Ja d får räcka så här nu. Satsar på att ikväll ska jag ta tag o städa här, dvs när d e svalare... Och lägga på mina nya mina sängkläder<333

Så nu ska jag bara slappa o försöka stå ut i värmen. Kanske passar på att sola lite på balkongen oxå, vi får se...

PUSS PÅ ER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0