Hello Everybody!

Det e väl liite sent att säga GODMORGON så jag gör inte d...

Sov länge idag - till 10.30 ca. Somnade mitt i filmen i går natt så när jag vaknade har den legat o spelat upp sig själv om o om igen...höhö.

Ja, jag hann precis göra kaffe, få i mig några klunkar, röka morgon ciggen o kolla kändis nytt när min kära mormor ringde.
Hon skulle ha busskortet idag istället, blev aldrig att hon fick d igår för d var strul med telefonerna...

Så d var bara att knalla iväg till henne o ge det. Sen passade jag på att gå o hämta mitt andra paket från Ellos oxå. Den gråa gardinen till köket har kommit fast d stod att den inte skulle komma förrän den 10 juni. Aja, så nu har jag gjort det oxå.

Ska sätta upp den sen. Satte upp de rosa gardinerna i sr igår. Gjorde lite speciellt för de var väldigt ljusa och korta och smala så jag hängde de tillsammans med de jag hade innan...Ja, låter kanske lite konstigt men jag tycker det blev ok iaf. Eftersom jag inte har några persienner där så vill jag försöka få bort så mkt solljus som möjligt - jag har ju morgonsol, och d e INTE kul när man vaknar o solen steker in genom fönstret o man ligger o badar i svett...
Var med om det när jag flyttade in här förra sommaren...
Så nu e jag förbered...he he he.

Idag har jag BESTÄMT att det ska gå bra med maten oxå... INGET FUSK!!!!
Som sagt det ska vara en pyssla-om-mig-själv-dag idag o då gäller d även matintaget...yepp!!!

Nää nu ska jag gå o ta lite cola o lite nytt VARMT kaffe o kika runt här på datorn.

Här regnar d...tråkigt.

Men jag hoppas ni får en bra dag idag iaf!

Många kramar från miiiiiiig<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0