God Morgon (ändå)!

Det e så j-la skrattretande så jag dööör. Igår när jag pratatde med Marie i telefonen sa jag just HUR SKÖNT DET ÄR ATT KUNNA BESTÄMMA SJÄLV NÄR MAN VILL HA KAFFE!

Och ja jag vaknade 5.20, vaknar väldigt tidigt nu för tiden, och tänkte, mmm va gott nu ska jag göra en kopp kaffe...Och jag slipper vänta tills kl blir 8 som på psyk.

Vet ni vad som har hänt då da?

MIN KAFFEBRYGGARE HAR LAGT AV.
Trasig, kapput, broken...

Japp, sååå fucking skrattretande så d e inte sant. Så nu måste jag vänta tills kl 8 iaf så affären öppnar så jag kan gå o köpa pulver kaffe...kul...

Funderar på att ändå gå till Maxi o se om de har nån billig bryggare. Den här som jag har nu köpte jag där i slutet av augusti 2007 för 99 kr, men jag tvekar att de har nån som e SÅ BILLIG nu. Har lixom bara 300 kr tills den 20 juli...

BAAAJS!

Men som sagt God Morgon ändå säger jag med min kopp te här...


O NU gick d iaf att ladda upp bilder...
Inte för att det e en sån rolig bild på mig då men va fan kl e ju bara 5.50 på morgonen.

JAG VILL HA KAFFE NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0